Primeri tržnih dejavnosti v neprofitnem sektorju

Primeri tržnih dejavnosti v neprofitnem sektorju

Avtor: Tatjana Hvala
Leto izida: 2018

Publikacijo prelistaš s klikom na naslovnico na levi strani.

Uvod

Opravljanje tržnih dejavnosti in prihodki iz storitev na trgu je tema, ki nevladnim organizacijam v Sloveniji nekako ni najbližja. Vsekakor je treba k razmisleku in oblikovanju strategije pristopiti z dobro mero zdravega razuma in predvsem transparentnosti, kar se tiče samega namena in poslanstva same organizacije. Jasno je da morajo biti tržne dejavnosti samo in zgolj namenjene pridobivanju sredstev, z namenom nemotenega izvajanja osnovnega poslanstva in namena nevladne organizacije. Če obstajajo kakršni koli dvomi ali pa tržna dejavnost začne presegati osnovno dejavnost nevladne organizacije, potem je čas, da razmislimo o drugačni obliki pravne osebe (zadruga, neprofitni d.o.o., samostojno podjetništvo,…). Nekatere nevladne organizacije se odločijo tudi za doregistracijo v okviru socialnega podjetja, znotraj katerega potem opravljajo tržne dejavnosti.